GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Cím:
Toyota Central Europe – Hungary Kft
2040 Budaörs, Budapark, Keleti 4.
Telefon (ingyenes szám): +36 80 470 470
(munkaidőben: H-CS 8.00-16.30, P 8.00-16.00)
Emailt: infohu@toyota-ce.com
TOYOTA GÉPKOCSI VÁSÁRLÁSÁVAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni Önnek, hogy a Toyota márka mellett döntött.
A közvetlen értékesítési tevékenységet a Toyota márkakereskedők végzik. Kérjük, hogy az új autó vásárlására vonatkozó ajánlatkéréssel forduljon bizalommal márkakereskedőinkhez személyesen vagy online az alábbi linken:
https://www.toyota.hu/kapcsolat/tesztvezetesre-jelentkezes
A következő modellek 7 üléses változataira jár a nagycsaládos kedvezmény: Proace Verso, Proace City Verso, Highlander és Land Cruiser.
https://www.toyota.hu/new-cars/7-seater-cars.json
Az aktuális feltételek megismeréséhez, ajánlatért forduljon bizalommal az Önhöz legközelebb lévő Toyota márkakereskedéshez.
FINANSZÍROZÁSI LEHETŐSÉGEK
1134 Budapest, Lőportár utca 24.
Személyes ügyfélszolgálat:
Hétfő-Szerda: 8:00-16:30 óra között
Csütörtök: 8:00-17:00 óra között
Péntek: 8:00-16:00 óra között
TELEFON
+36 1 438 8787
Telefonos ügyfélszolgálat:
Hétfő-Szerda: 8:00-16:30 óra között
Csütörtök: 8:00-20:00 óra között
Péntek: 8:00-15:00 óra között
ugyfelszolgalat@toyota-fs.hu
FLOTTA KEDVEZMÉNY & DIPLOMATA KEDVEZMÉNY
TOYOTA PROFESSIONAL
Az alábbi honlapon megtalálja a kínálatot és szolgáltatásokkal kapcsolatos összefoglalót.
https://www.toyota.hu/business-customers/toyota-professional/
Modellenként a következő átalakítások érhetők el a kínálatunkban:
- Proace Van: Hűtőautó, Műhelyautó, Raktérburkolatok, Kegyeleti átalakítás
- Proace Verso: Akadálymentesített kisbusz
- Proace City Van: Hűtőautól, Műhelyautó, Raktérburkolatok
- Hilux: Off-Road csomag, Vadász csomag, Plató csomag
Az alábbi linken megtalálhatóak az átalakítási megoldások, részletek.
https://www.toyota.hu/new-cars/proace-beallitasi-lehetosegek
BIZTOSÍTÁS ( TOYOTA CASCO)
A Toyota Casco biztosítások egy esetleges kár bekövetkezte esetén az alábbi előnyöket nyújtják:
- Minimum önrész felezés
- Avulásmentes térítés
- Emelt javíthatósági határ
- Újérték térítés
- Kölcsöngépjármű térítés
- Szervizbe szállítás
- Aktív kárrendezés
- Márkahűség biztosítás
Az egyes biztosítások különbözhetnek abban, hogy azok alap v. prémium termékek, illetve az egyes biztosítók ajánlatai is eltérhetnek részleteikben. Kérjük, keressen fel egy tetszőleges Toyota Márkakereskedést, ahol részletes infromációval tudnak szolgáltni a Toyota casco biztosításokról.
Az alábbi linken megtalálhatóak a biztosításokkal kapcsolatos főbb információk.
https://www.toyota.hu/biztositas/ honlapon
Aktuális és részletes infromációkkal a Toyota márkakereskedések tudnak szolgálni.
A káreseményt bejelentheti bármely Toyota márkaszervizben, illetve a Toyota információs vonal segítségével.
A Toyota információs vonal ingyenesen hívható telefonszámon nyújt segítséget Önnek a Toyota biztosítással kapcsolatos ügyek intézésében is: 06-80-470-470 (3-as Biztosítók menüpont alatt).
MEGFELELŐSÉGI NYILATKOZAT/CERTIFICATE OF CONFORMITYT (COC)
Ha pótolni kell az eredeti COC dokumentumot, a Toyota ügyfélszolgálata (infohu@toyota-ce.com) tud segíteni az alábbi adatok megadását követően:
- Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
- Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)
KEZELÉSI UTASÍTÁS & VISSZAHÍVÁSI KAMPÁNYOK
https://www.toyota.hu/tme#/my-toyota/eManual
a 2012-es gyártási évtől kezdve megtalálhatók a Kezelési utasítások pdf formátumban. Ha alvázszámra nincs találat, javasoljuk a "Szeretnék keresést végrehajtani" menüpontot.
Az alábbi linken
https://www.toyota.hu/tme#/my-toyota/eManual
a 2012-es gyártási évtől kezdve megtalálhatók a Kezelési utasítások pdf formátumban. Ha alvázszámra nincs találat, javasoljuk a "Szeretnék keresést végrehajtani" menüpontot.
Ha a honlapon nem sikerült a kérdéses információt megtalálnia, kérjük küldje el az alábbi adatokat (infohu@toyota-ce.com) és hamarosan visszajelzünk Önnek:
- Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
- Tulajdonos adatai: (Név, telefonszám)
https://www.toyota.hu/tme#/my-toyota/eManual
a 2012-es gyártási évtől kezdve megtalálhatók a Kezelési utasítások pdf formátumban egyéb európai nyelveken is. Ha alvázszámra nincs találat, javasoljuk kattintson az "Összes nyelv" kiválasztására és "Szeretnék keresést végrehajtani" menüpontra.
A honlapunkon elérhető Kezelési utasítások díjmentesen letölthetők.
Egyéb, a honlapon nem található Kezelési utasítás elérhetősége és ára kérdésében kérjük, forduljon a Toyota Ügyfélszolgálatához (infohu@toyota-ce.com) az alábbi adatok megadásával:
- Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
- Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)
Toyota gépkocsihoz Kezelési utasítást a Toyota márkakereskedésekben van lehetőség beszerezni díj ellenében. Előfordulhat, hogy a megrendelt Kezelési utasítás nincs készleten, így nyomdai gyártás esetén a megrendelés több időt vehet igénybe. A megrendeléshez szüksége lesz a gépkocsi 17 karakterű alvázszámára. Amennyiben egyéb kérédése lenne a nyomtatott Kezelési utasítás elérhetősége, illetve díjának megismerése kérdésben kérjük, forduljon a Toyota Ügyfélszolgálatához (infohu@toyota-ce.com) az alábbi adatok megadásával:
- Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
- Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)
A gépkocsija ellenőrzését az alábbi link segítségével tudja megtenni:
USA gépkocsik:
https://www.toyota.com/recall/
Ha valamilyen oknál fogva a rendszer nem tudja kezelni a megadott alvázszámot, kérjük küldje el az alábbi adatokat a Toyota ügyfélszolgálatára (infohu@toyota-ce.com):
- Gépkocsi alvázszáma (17 karakteres)
- Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)
- A visszahívási kampány elvégzése ingyenes.
Ha további információra van szüksége, vagy szeretne szerviz időpontot egyeztetni, kérjük vegye fel a kapcsolatot az Önnel kapcsolatban álló Toyota Márkaszervizével!
Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota márkakereskedést/szervizt:
EMISSZIÓS , FOGYASZTÁSI NORMA, IGAZOLÁSOK, ADATOK, DOKUMENTUM KÉRÉS
Csak a Toyota által az európai országok számára gyártott (európai specifikációjú) gépkocsikra tudunk emissziós kódot igazolni.
Kérjük, forduljon a Toyota ügyfélszolgálatához (infohu@toyota-ce.com) az alábbi adatok megadásával:
- Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
- Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)
Kérjük forduljon a Toyota ügyfélszolgálatához az alábbi adatok megadásával:
- Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
- Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)
Csak a Toyota által az európai országok számára gyártott (európai specifikációjú) gépkocsikra tudunk ilyen dokumetumot kiadni.
A gépkocsi gyári gumiabroncs és keráktárcsa méreti megtalálhatók a gépkocsi COC dokumentumában (Megfelelőségi nyilatkozat) Tyre/wheel rész alatt. Az érintett dokumentumot az első forgalombahelyezéskor az eladótól a tulajdonos megkapja. Pótlása : lásd COC (Megfelelőségi nyilatkozat) dokumentum menüpont.
A gyári paraméterektől eltérő gumiabroncs és keréktárcsa adatairól (pl. téli gumiabroncs választása) a Toyota Ügyfélszolgálatától (infohu@toyota-ce.com) kaphat tájékoztatást az alábbi adatok megadásával:
- Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
- Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)
SZERVIZELÉS, KARBANTARTÁS, ALKATRÉSZEK, TARTOZÉKOK
https://www.toyota.hu/#/publish/my_toyota_my_dealers
A karbantartáshoz használható folyadékokról a gépkocsi kezelési könyvében tájékozódhat.
Ha ez nem áll rendelkezésre, akkor az alvázszám ismeretében keresse fel Márkaszervizünket vagy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.
A Toyota a 4 évnél idősebb gépkocsikra kidolgozta a 4+ Toyota Szervizprogramot. A program részleteiről az alábbi linken talál részletes információkat:
https://www.toyota.hu/szervizakcio/szervizcsomag_kedvezmeny.json
Az időszakos karbantartás után 1 éven keresztül ingyenesen biztosított az országúti segélyszolgálat (ez a szolgáltatás csak 12 évesnél fiatalabb Toyota gépocsik esetén vehető igénybe).
Az alkatrészekkel kapcsolatosan informálódni, azokat megvásárolni, megrendelni a Toyota márkakereskedéseinkben van lehetőség.
Kérjük forduljon bizalommal márkakereskedőinkhez!
Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota kereskedést/szervizt:
https://www.toyota.hu/#/publish/my_toyota_my_dealers
Nyári, téli, 4 évszakos gumiabroncsok valamint komplett "gyári" téli szerelt kerék szettek vásárlása is lehetséges márkakereskedéseinkben ahol a részletes kínálatról, elérhetőségekről és árakról is részletes tájékoztatást kaphat. Kérjük forduljon bizalommal márkakereskedőinkhez!
Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota márkakereskedést/szervizt:
https://www.toyota.hu/#/publish/my_toyota_my_dealers
https://www.toyota.hu/#/publish/my_toyota_my_dealers
APPLE CARPLAY* ÉS ANDROID AUTO™, MIRACAST, MIRRORLINK FUNKCIÓK
Az Android Auto vagy az Apple CarPlay alkalmazások funkcionalitásával, tartalmával, illetve a kompatibilis mobiltelefonok listájával kapcsolatban kérjük, keresse mobiltelefon gyártóját!
Magyarországon ezen alkalmazások elérhetősége korlátozott lehet.
A kompatibilis mobiltelefonok listáját a mirrorlink.com/phones oldalon találhatja meg. Ennél a szabványnál csak bizonyos alkalmazások tükrözhetők a gépjármű kijelzőjére, melynek listáját megtalálja a mirrorlink.com/apps oldalon.
A telefonra külön alkalmazást nem feltétlenül kell telepíteni a funkció működtetéséhez, csak a tükrözhető alkalmazásokat, amennyiben ezek nincsenek telepítve a telefonkészülékre (vannak azonban telefongyártók, melyek MirrorLink keretalkalmazást is kínálnak, erről a gyártó által kiadott információkban érdeklődjön). A tükrözéshez gyári USB kábellel kell csatlakoztatni a telefont a fejegységhez (USB csatlakozóhoz).
TÉRKÉPADATBÁZIS
2011-es gyártási évtől az ügyfélportálon is elvégezhető a térkép adatbázis frissítés. A megfelelő térképfrissítés letöltéséhez regisztrálnia kell gépjárművét a MyToyota fiókba. Ebben az esetben az e-Boltban csak az adott autóhoz tartozó termékek fognak megjelenni. A multimédiás egységet is szükséges regisztrálni az alábbiak szerint:
- Lépjen be a fiókjába a www.toyota.hu jobb felső sarkában levő mytoyota menüben ("Bejelentkezés"). Ha még nincs ilyen fiókja, kérjük regisztráljon előbb.
- Majd ugyanebben a legördülő menüben válassza ki a "Saját járművem" menüpontot
- Itt látnia kell a beregisztrált autóját
- Válassza ki a "Multimédia készülék regisztrálása" opciót
Ezután kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat a regisztrációhoz.
Térkép adatbázis frissítéshez kérje a Toyota márkaszerviz segítségét.
Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota kereskedést/szervizt: https://www.toyota.hu/#/publish/my_toyota_my_dealers
MYTOYOTA - CSATLAKOZTATOTT SZOLGÁLTATÁSOK
https://www.toyota.hu/tulajdonosok/csatlakoztatott-szolgaltatasok/mytoyota
A multimédiás rendszer regisztrációs műveletet csak gyári navigációs fejegységgel ellátott multimédiás rendszerrel lehetséges elvégezni.
A navigáció nélkül fejegység esetén a regisztráció nem lehetséges és Online funkció sem érhető el.
Amennyiben van gyári navigációs fejegység a gépkocsiban, úgy az alábbiak szerint tudja azt regisztrálni:
A multimédiás egységet regisztráció az Ügyfélportálon.
A következőt kell tenni:
- Lépjen be a fiókjába a toyota.hu jobb felső sarkában levő mytoyota menüben ("Bejelentkezés")
- Majd ugyanebben a legördülő menüben válassza a "Saját járművem" menüpontot
- Itt látnia kell a beregisztrált autót
- Válassza a "Multimédia készülék regisztrálása" opciót
Ezután kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat a regisztrációhoz.
GARANCIA
A gyártói garancia három területre bontható:
- Alap garancia
Teljes körű 3 év / 100 000 km (amelyik előbb bekövetkezik) gyártói alapgaranciát biztosítunk a gépkocsira (a kopó / forgó alkatrészek kivételével). A jótállás vonatkozik minden olyan meghibásodásra, amely normál üzemeltetési feltételek mellett következik be és visszavezethető valamely alkatrész gyártási hibájára vagy szerelési hiányosságra. - Garancia fényezésre
Felületi korrózió és bármely fényezett fém karosszériaelemen fellépő fényezési problémák esetén, amennyiben ezek anyaghibára, gyártási hiányosságra vezethetők vissza, a Toyota 3 év garanciát vállal, függetlenül a megtett kilométerek számától (a pick-up platók kivételével, amelyekre 1 éves garancia vonatkozik). - Garancia átrozsdásodásra
A garancia a karosszéria 12 éven belüli átrozsdásodására (amikor a karosszéria belülről kifelé átlyukad) vonatkozik a megtett kilométerek számától függetlenül (haszongépjárművek esetében 6 év, a pick-up platók esetében 3 év garancia érvényes), amennyiben ez anyaghibára vagy gyártási hiányosságokra vezethető vissza.
Megj.:
A „karosszéria” elnevezés vonatkozik minden fémből készült, fényezett, eredeti Toyota karosszériaelemre, ideértve a motorháztetőt, az ajtókat, a csomagtérajtót és a padlólemezt, de nem tartoznak ide a karosszériára rögzített elemek, pl. díszlécek, ütközők, zsanérok valamint a festett futómű és alváz elemek.
A hatályos jótállási feltételekről kérjük, minden esetben tájékozódjon a gépkocsihoz adott "Szerviz és garancia" füzetben.
A jótállás feltételei:
- A járműnek részt kell vennie a gyártó által előírt periódikus karbantartásokon. Ennek elmulasztása érvénytelenítheti a garanciát a karbantartást vagy ellenőrzést igénylő részeket érintő esetekben.
- A tulajdonos felelős azért, hogy a megfelelő dokumentumok a fent említett karbantartásokról rendelkezésre álljanak.
- Garanciális javítást igénylő meghibásodás esetében a járművet haladéktalanul el kell juttatni egy hivatalos Toyota márkaszervizbe. Erre az eredeti hibából eredő további meghibásodások, és így további költséges javítások elkerülése miatt van szükség.
Nem terjed ki a jótállás az alábbiakra:
- Szokásos mértékű kopás és elhasználódás
- Nagyfeszültségű (hibrid) akkumulátor teljesítmény-csökkenés
- arbantartási költségek
Nem érvényes a garancia:
- abban az esetben, ha a kilométerórát átállították, illetve illetéktelenül kicserélték, és pontos kilométeróra-állást nem lehet megállapítani. - bontandó vagy totálkáros járművekre
- bontandó vagy totálkáros járművekre
- következmánykárokra
- külső körülmények bármelyike által előidézett közvetlen vagy közvetett károkra vagy hibákra.
A Toyota ExtraCare csak és kizárólag a szerződés mellékleteként átadott ExtraCare füzetben felsorolt alkatrészek váratlan meghibásodására vonatkozik és az ott részletezett feltételek mellett érvényes.
Ismerje meg a Toyota ExtraCare garancia szolgáltatási csomagunkat az alábbi linken: https://www.toyota.hu/aftersales/extra-garancia vagy keresse fel hivatalos Toyota márkakereskedését vagy márkaszervizét a részletek ügyében.
A Toyota Hibrid Akkumulátor ExtraCare csak és kizárólag a nagyfeszültségű (hibrid) meghajtó akkumulátor váratlan meghibásodására vonatkozik a Hibrid Állapotellenőrzés során átadásra kerülő szerződésben részletezett feltételek mellett. A fedezet a szerződéskötést (sikeres állapotellenőrzés) követően 1 évig / 15 000 km-ig érvényes (amelyik előbb bekövetkezik) és jelen kiegészítő garancia a gépkocsi legfeljebb 10 éves koráig igényelhető (jármű bázisgarancia kezdettől számítva).
A szerződés folyamatos fenntartásához kérjük végeztesse el az állapotellenőrzéssel együtt a kötelező periódikus karbantartásokat is!
Ismerje meg a Hibrid Akkumulátor ExtraCare garancia szolgáltatási csomagunkat az alábbi linken:
https://www.toyota.hu/owners/maintenance/hybrid-service vagy keresse fel hivatalos Toyota márkakereskedését vagy márkaszervizét a részletek ügyében.
TOYOTA EUROCARE ORSZÁGÚTI SEGÉLYSZOLGÁLAT
A Toyota Eurocare az alábbi telefonszámokon érhető el:
- Magyarországról: 06-80-201-294
- külföldről: +36-1-458-44-46*
* A nemzetközi hívókód minden európai országban „00”, kivéve Finnországban, ahol „990”.
Az elérhetőségek megtalálhatók a gépkocsi (bal hátsó) oldalablakán egy matricán, illetve a Kezelési kézikönyv mellett a Eurocare füzetben.
COVID-VÉDELEM
https://www.toyota.hu/world-of-toyota/articles-news-events/2020/fontos-informaciok-a-covid-19-miatti-intezkedesekrol
A 104/2021. (III. 5.) számú kormányrendelet alapján szervizeink az egészségügyi előírások szigorú betartásával továbbra is működhetnek. Az alkatrész – és tartozékellátás zavartalan, szervizeink megszokott nyitvatartással fogadják ügyfeleinket. Továbbra is készséggel állunk rendelkezésére az alábbi szolgáltatásokkal:
- javítási és karbantartási munkák,
- karosszéria javítás,
- szezonális gumicsere.
A nyitvatartási idővel kapcsolatban kérjük érdeklődjön márkaszervizeinkben!
Szalonjainkban értékesítő kollégáink elérhetőek és a 104/2021. (III. 5.) számú kormányrendelet alapján, fokozott óvintézkedések betartásával folytatják a munkavégzés, a hivatásbeli kötelezettség, a gazdasági, mezőgazdasági és erdészeti tevékenység elvégzéséhez nélkülözhetetlen járművek értékesítési tevékenységét.
Szalonjainkban értékesítő kollégáink elérhetőek és a 104/2021. (III. 5.) számú kormányrendelet alapján, fokozott óvintézkedések betartásával folytatják a munkavégzés, a hivatásbeli kötelezettség, a gazdasági, mezőgazdasági és erdészeti tevékenység elvégzéséhez nélkülözhetetlen járművek értékesítési tevékenységét.
Emellett természetesen telefonon és az Online Toyota Autószalon segítségével is készségesen állnak ügyfeleink rendelkezésére, amivel az új vagy használt gépkocsik kiválasztására és megrendelésére akár otthonról is lehetőség van.