1. Live chat
Gyors linkek

Live chat

Termékeinkkel kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel vagy problémákkal bátran keressen minket!
Weboldalunkon vagy chat funkciónkon keresztül pillanatok alatt bővebb információhoz juthat.
Kérdéseire gyorsan válaszolunk, panasz esetén is szívesen segítünk a megoldásban.
Munkatársaink hétköznapokon 08:00-18:00 között érhetők el, de virtuális asszisztensünk, Satoru éjjel-nappal rendelkezésére áll.

Miben segíthet Önnek a chat?

ÚJ TOYOTA ÉRDEKEL

ÚJ TOYOTA ÉRDEKEL

AKTUÁLIS AJÁNLATOK

AKTUÁLIS AJÁNLATOK

Legfrissebb ajánlataink részleteiről tájékozódhat
LEGÚJABB MODELLEK

LEGÚJABB MODELLEK

Új modelljeinket ismerheti meg
Árajánlatkérés

Árajánlatkérés

Személyre szabott árajánlatot kérhet márkakereskedőinktől
TESZTVEZETÉS

TESZTVEZETÉS

Póbálja ki az Önnek tetsző modelleket
MÁR VAN TOYOTÁM

MÁR VAN TOYOTÁM

Ügyfélszolgálati témakörök

Ügyfélszolgálati témakörök

Segítséget kaphat az alábbi témakörökben:
  • Toyota kapcsolat
  • Gépkocsi dokumentum
  • Gumiabroncs/keréktárcsa
  • Karbantartás
  • Szerviz akció
  • Alkatrész
  • Kulcsmásolás
  • Tartozék
  • Multimédia
  • Navigáció
ÉN TOYOTÁM PORTÁL

ÉN TOYOTÁM PORTÁL

Az alábbiakkal kapcsolatban informálódhat:
  • Fedélzeti navigáció
  • Portál belépés
  • Fiók létrehozása
  • Rendszám módosítása
SZERVIZ IDŐPONT

SZERVIZ IDŐPONT

Szerviz időpontfoglalás gyorsan online

GYIK:

Ki Satoru?

A Toyota virtuális asszisztense, aki a nap bármely szakában rendelkezésre áll.
Kövesse az általa kínált folyamatot, hogy egyszerűen választ kaphasson kérdéseire vagy akár megoldhassa felmerült problémáit.
Fontos, hogy Satoru előre betöltött információkból dolgozik; konkrét kérdésekre még nem tud válaszolni. Ilyen esetben operátoraink nyújtanak támogatást hétköznapokon 08:00‑18:00 között.

Mi a VIN szám és hol található?

A gépjármű alvázszáma, amely a forgalmi engedélyen az „E” pontban olvasható.
Emellett a karosszéria elemein is megtalálható, például a vezető oldalon a szélvédő mögött, vagy ugyanazon az oldalon a B oszlop alján az alvázszám matricán.

Mi az Én Toyotám portál?

Ügyfeleink számára létrehozott felület, ahol egy helyen megtekintheti az autójára vonatkozó információkat és a kapcsolódó szolgáltatásokat, ilyen például:
  • a jármű megrendelésének követése
  • a jármű felhasználói kézikönyvének, műszaki dokumentációjának, tartozékainak letöltése
  • a jármű szerviztörténete
  • lehetőség a szervizemlékeztetők beállítására

Mire használható az online szerviz bejelentkezés?

Gyorsan foglalhat időpontot online például periodikus karbantartásra, de néhány márkaszervizben elérhető még:
  • Hibrid Health Check
  • téligumicscsere
  • hűtőmosás
  • diagnosztikai vizsgálat is
Chat operátoraink