Gyors linkek

GR SUPER SPORT

CSÚCSTELJESÍTMÉNY AZ AUTÓZÁS ÉS A KÖRNYEZETVÉDELEM SZEMPONTJÁBÓL
A GR Super Sport születését az a vágy vezérelte, hogy adjunk a világnak egy szupersportautót, ami nem csak az autózás, hanem a környezetvédelem szempontjából is csúcsteljesítményt nyújt. A 2018-as, 2019-es és 2020-as Le Mans-i győzelmeink bizonyítják, hogy a GR Super Sport hibrid technológiája versenykörülmények között is kiválóan teljesít.

EGY BAJNOK GÉNJEI

Igazi kihívás volt a világbajnoki győztes TS050 HYBRID versenyautó DNS-ét úgy átültetni a következő generációs hiperautónkba, hogy az közben könnyen kezelhető maradjon. Egy ikerturbós V6-os erőforrás és a valódi versenykörülmények között megedzett Toyota Hybrid System-Racing (THS-R) összehangolásával egy olyan sportautó született, amely utánozhatatlan élményeket nyújt.

Azt még nem tudhatjuk, hogy az elektromos és digitális technológiák hová vezetnek majd minket a következő években, de abban biztosak vagyunk, hogy az olyan modellek, mint a GR Super Sport, az autózás szerelmeseinek új generációját inspirálják majd. Elkötelezettek vagyunk az olyan autók gyártása mellett, amelyek vezetése lenyűgöző élményt jelent. Éppen ezért nálunk a célvonal átlépése csupán a kezdet a jövőbeli modelljeink fejlesztésében.

SZERETNE MÉG TÖBBET MEGTUDNI?

Az ügyfeleink számára elkészített kérdőív kitöltésével regisztrálhat, hogy első kézből tudhasson meg mindent az érkező GR Super Sportról.

EGY TANULMÁNYAUTÓ, AMELY A VERSENYPÁLYÁKON SZÜLETETT

A 2018-as Tokiói Autószalonon a TOYOTA GAZOO Racing leleplezte a GR Super Sport tanulmányautót; azt a modellt, amelynek hibrid technológiáját az FIA Hosszútávú Világbajnokságon (WEC) szereplő versenyautóinkban teszteltünk.

A gyönyörű, áramvonalas GR Super Sport tanulmányautó lemezei alatt a TS050 HYBRID versenyautó több fő eleme is megtalálható. A legfontosabbak ezek közül az ikerturbós V6-os erőforrás és a Toyota Hybrid System-Racing (THS-R) hajtáslánc. Az üzemanyag-fogyasztást csökkentő technológiai megoldások, például a nagy hatékonyságú elektromos rendszer és a szegénykeverékes belsőégésű erőforrás egy olyan új generációs szupersportautót eredményeztek, amely nem csak az autózás, hanem a környezetvédelem szempontjából is csúcsteljesítményre képes.

A HAJTÁSLÁNC MŰSZAKI ADATAI

  • Ikerturbós, közvetlen befecskendezésű V6-os erőforrás
  • 2400 cm³
  • Összteljesítmény: 1000 LE / 735 kW (belsőégésű motor + hibrid rendszer)
  • Toyota Hybrid System – Racing (THS-R)