
MAGYARORSZÁGI TÖRTÉNETÉNEK LEGNAGYOBB ADOMÁNYÁVAL, 20 MILLIÓ FORINTTAL CSATLAKOZIK A TOYOTA AZ ÖKUMENIKUS SEGÉLYSZERVEZET ADVENTI ADOMÁNYGYŰJTÉSÉHEZ
Az ’Európa Legszebb Karácsonyi Vására’ címmel immáron negyedik alkalommal elismert, idén pedig a ’Minden Idők Legjobb Európai Karácsonyi Vására címmel is díjazott Advent Bazilika hagyományos támogatójaként a Toyota a budapesti Szent István Bazilikánál található karácsonyi vásár forgatagában, ünnepi hangulatban jelentette be, hogy a hazánkban mindössze három példányban, különleges árverés keretében értékesített, limitált szériás Toyota GR Yaris sportautó jótékonysági aukcióját követően a vállalat magyarországi történetének legnagyobb karitatív megmozdulásaként húszmilliós adománnyal támogatja az Ökumenikus Segélyszervezet rászoruló családokat segítő munkáját.

Az autók áráért befolyt összegből a Toyota Magyarország az Ökumenikus Segélyszervezetnek adományoz, ezzel is támogatva a karácsonyi segélyakciókat, valamint a nélkülözőkért és bajbajutottakért végzett egész éves munkájukat.
Az Ökumenikus Segélyszervezet az év 365 napján azon dolgozik, hogy az átmeneti segítségen túl kitörési pontokat is tudjon nyújtani a szegénységből. Az ország 25 településről több, mint 100 szolgáltatással segíti a rászorulókat, ételt nyújt az éhezőknek, otthont az otthontalanoknak és esélyt az esélyteleneknek. További információk a sezreveztről: Étel. Otthon. Esély. - Ökumenikus Segélyszervezet

Különleges, limitált kiadású változatok: Ogier Edition és Rovanperä Edition
BAJNOKOK TERVEZTÉK
A GR Yaris egyedi formatervével és rendkívüli vezetési élményével megdobogtatja az autózás szerelmeseinek szívét. A versenypályán fejlesztették, ugyanakkor a közútra építették – egy olyan modell, amely minden helyzetben figyelmet követel. Most a GR Yaris még izgalmasabbá vált két különleges, limitált kiadással, amelyeket a többszörös rally világbajnokok, Sébastien Ogier és Kalle Rovanperä segítettek megalkotni.
Fedezze fel a legfontosabb részleteket
Ogier Edition
KÜLSŐ
- Lopakodó mattszürke szürke fényezés
- A WRC győzelmet ünneplő matricák az első szárnyakon
- 18x8J BBS könnyűfém keréktárcsák
- Kékre festett féknyergek
- TOYOTA GAZOO Racing matricák az első ajtókon
- Ogier Edition jelvény a hátsó ajtón
- Új karbon hátsó légterelő
- Francia zászló és TOYOTA GAZOO Racing logó a kerekeken
- A francia zászló színeivel díszített első hűtőrács
UTASTÉR
- WRC győzelmet ünneplő emléklap a műszerfalon
- Exkluzív, teljesen digitális GR műszeregység, beleértve az új Morizo és Seb vezetési módokat is
- Kormánykerék varrás a francia nemzeti színekkel (piros/szürke/kék)
- Szürke varrás az üléskárpiton, valamint a váltó- és kézifékborításon
MŰSZAKI JELLEMZŐK
- Limitált Ogier Edition GR-Four összkerékhajtási üzemmódok: Morizo, Seb és Normál
- 1,6 literes, turbófeltöltős, 3 hengeres motor 280 lóerővel és 390 Nm-rel.
- 6 fokozatú intelligens kézi sebességváltó
Rovanperä Edition
KÜLSŐ
- Exkluzív háromtónusú fényezés
- A WRC győzelmet ünneplő matricák az első szárnyakon
- 18x8J BBS könnyűfém keréktárcsák
- TOYOTA GAZOO Racing matricák az első ajtókon és a hátsó lökhárítón
- Rovanperä Edition jelvény a hátsó ajtón
- Állítható karbon hátsó légterelő
- TOYOTA GAZOO Racing logó a kerekeken
UTASTÉR
- WRC győzelmet ünneplő emléklap a műszerfalon
- Exkluzív, teljesen digitális GR műszeregység, beleértve az új Donut és Kale vezetési módokat is
- Kormánykerék varrás a finn nemzeti színekkel (kék/szürke)
- Kék és szürke varrás az üléskárpiton, valamint a váltó és kézifékborításon
MŰSZAKI JELLEMZŐK
- Limitált Rovanperä Edition GR-Four összkerékhajtási üzemmódok: Normal, Donut és Kalle
- 1,6 literes, turbófeltöltős, 3 hengeres motor 280 lóerővel és 390 Nm-rel.
- 6 fokozatú intelligens kézi sebességváltó
- CV-csuklóval ellátott hátsó önzáró differenciálmű
FEDEZZE FEL AZ ÚJ VEZETÉSI ÜZEMMÓDOKAT
S. Ogier és K. Rovanpera segítségével kifejlesztett különleges kiadások Gravel és Track vezetési üzemmódjait úgy hangolták, hogy a tapadás és a kezelhetőség tekintetében a legjobban tükrözze a két pilóta preferenciáit.

Ogier Edition
MORIZO mód
A kiváló tapadás és kanyarképességek elérése érdekében a hajtás teljesen megoszlik az első és a hátsó kerekek között, és csak fékezéskor avatkozik be a rendszer, ha szükséges. Ogier-nek tetszett ez a beállítás, amely Toyoda elnök, azaz Morizo vezetési stílusát tükrözi, így ez lett az egyik speciális üzemmód.
SEB. mód
Az első kerekek kanyarképességeinek biztosítása és a hátsó kerekek hajtóerejének felhasználásával történő járműkezelés lehetővé tétele érdekében a hajtóerő elosztása a hátsó kerekekre helyezi a hangsúlyt. Ez nemcsak a járművel való egység érzetét biztosítja, hanem azáltal, hogy lehetővé teszi a jármű pontosabb irányítását nagy sebességnél, hozzájárul a gyorsabb versenyidőkhöz is.
NORMAL mód
Ez az üzemmód megegyezik a GR Yaris RZ „High performance” felszereltségi szintjének „NORMAL” üzemmódjával.

Rovanperä Edition
DONUT mód
A driftelésben is jeleskedő Rovanperä számára az első és a hátsó kerekek közötti erőelosztás úgy van meghatározva, hogy a driftelés során biztosítható legyen a csúszás közbeni kontroll.
KALLE mód
Ez az üzemmód a kiegészítő állandó sebességű hátsó differenciálmű használatát maximálisan kihasználó vezérlésen keresztül lehetővé teszi a jármű hátsó részének agresszív kilendítését a kanyarba behajtáskor, és a jármű elejének kihúzását kanyarból történő kilépéskor a gázpedál használatával, hozzájárulva ezzel a gyorsabb versenyidőkhöz.
NORMAL mód
Ez az üzemmód megegyezik a GR Yaris RZ „High performance” felszereltségi szintjének „NORMAL” üzemmódjával.