Gyors linkek
header

Jelentkezzen az online jótékonysági árverésen való részvételre

LEGYEN ÖNÉ KEDVENC AUTÓJÁNAK ÁLOMVERZIÓJA

Egyedi, limitált kiadású Toyota GR Yarisról álmodik? Most itt a lehetőség! Három autót bocsátunk árverésre a Limited Championship Edition sorozatból: két Rovanperä Edition és egy Ogier Edition talál majd gazdára. Az árverés a Toyota márkakereskedéseken keresztül zajlik majd. Az online árverésre való jelentkezéshez kérjük, töltse ki és küldje el az űrlapot vagy keresse fel az Önhöz legközelebbi Toyota Márkakereskedést.

Online árverés időpontjai:

november 4-6. – 1 db Rovanperä Edition és 1 db Ogier Edition árverése

december 9-11. – 1 db Rovanperä Edition árverése


logo

Az autók áráért befolyt összegből a Toyota Magyarország az Ökumenikus Segélyszervezetnek adományoz, ezzel is támogatva a karácsonyi segélyakciókat, valamint a nélkülözőkért és bajbajutottakért végzett egész éves munkájukat.

Az Ökumenikus Segélyszervezet az év 365 napján azon dolgozik, hogy az átmeneti segítségen túl kitörési pontokat is tudjon nyújtani a szegénységből. Az ország 25 településről több, mint 100 szolgáltatással segíti a rászorulókat, ételt nyújt az éhezőknek, otthont az otthontalanoknak és esélyt az esélyteleneknek. További információk a sezreveztről: Étel. Otthon. Esély. - Ökumenikus Segélyszervezet

logo

Különleges, limitált kiadású változatok: Ogier Edition és Rovanperä Edition

BAJNOKOK TERVEZTÉK

A GR Yaris egyedi formatervével és rendkívüli vezetési élményével megdobogtatja az autózás szerelmeseinek szívét. A versenypályán fejlesztették, ugyanakkor a közútra építették – egy olyan modell, amely minden helyzetben figyelmet követel. Most a GR Yaris még izgalmasabbá vált két különleges, limitált kiadással, amelyeket a többszörös rally világbajnokok, Sébastien Ogier és Kalle Rovanperä segítettek megalkotni.

Fedezze fel a legfontosabb részleteket

Ogier Edition

KÜLSŐ

  • Lopakodó mattszürke szürke fényezés
  • A WRC győzelmet ünneplő matricák az első szárnyakon
  • 18x8J BBS könnyűfém keréktárcsák
  • Kékre festett féknyergek
  • TOYOTA GAZOO Racing matricák az első ajtókon
  • Ogier Edition jelvény a hátsó ajtón
  • Új karbon hátsó légterelő
  • Francia zászló és TOYOTA GAZOO Racing logó a kerekeken
  • A francia zászló színeivel díszített első hűtőrács

UTASTÉR

  • WRC győzelmet ünneplő emléklap a műszerfalon
  • Exkluzív, teljesen digitális GR műszeregység, beleértve az új Morizo és Seb vezetési módokat is
  • Kormánykerék varrás a francia nemzeti színekkel (piros/szürke/kék)
  • Szürke varrás az üléskárpiton, valamint a váltó- és kézifékborításon

MŰSZAKI JELLEMZŐK

  • Limitált Ogier Edition GR-Four összkerékhajtási üzemmódok: Morizo, Seb és Normál
  • 1,6 literes, turbófeltöltős, 3 hengeres motor 280 lóerővel és 390 Nm-rel.
  • 6 fokozatú intelligens kézi sebességváltó

Rovanperä Edition

KÜLSŐ

  • Exkluzív háromtónusú fényezés
  • A WRC győzelmet ünneplő matricák az első szárnyakon
  • 18x8J BBS könnyűfém keréktárcsák
  • TOYOTA GAZOO Racing matricák az első ajtókon és a hátsó lökhárítón
  • Rovanperä Edition jelvény a hátsó ajtón
  • Állítható karbon hátsó légterelő
  • TOYOTA GAZOO Racing logó a kerekeken

UTASTÉR

  • WRC győzelmet ünneplő emléklap a műszerfalon
  • Exkluzív, teljesen digitális GR műszeregység, beleértve az új Donut és Kale vezetési módokat is
  • Kormánykerék varrás a finn nemzeti színekkel (kék/szürke)
  • Kék és szürke varrás az üléskárpiton, valamint a váltó és kézifékborításon

MŰSZAKI JELLEMZŐK

  • Limitált Rovanperä Edition GR-Four összkerékhajtási üzemmódok: Normal, Donut és Kalle
  • 1,6 literes, turbófeltöltős, 3 hengeres motor 280 lóerővel és 390 Nm-rel.
  • 6 fokozatú intelligens kézi sebességváltó
  • CV-csuklóval ellátott hátsó önzáró differenciálmű

FEDEZZE FEL AZ ÚJ VEZETÉSI ÜZEMMÓDOKAT

S. Ogier és K. Rovanpera segítségével kifejlesztett különleges kiadások Gravel és Track vezetési üzemmódjait úgy hangolták, hogy a tapadás és a kezelhetőség tekintetében a legjobban tükrözze a két pilóta preferenciáit.

Ogier Edition

MORIZO mód

A kiváló tapadás és kanyarképességek elérése érdekében a hajtás teljesen megoszlik az első és a hátsó kerekek között, és csak fékezéskor avatkozik be a rendszer, ha szükséges. Ogier-nek tetszett ez a beállítás, amely Toyoda elnök, azaz Morizo vezetési stílusát tükrözi, így ez lett az egyik speciális üzemmód.

SEB. mód

Az első kerekek kanyarképességeinek biztosítása és a hátsó kerekek hajtóerejének felhasználásával történő járműkezelés lehetővé tétele érdekében a hajtóerő elosztása a hátsó kerekekre helyezi a hangsúlyt. Ez nemcsak a járművel való egység érzetét biztosítja, hanem azáltal, hogy lehetővé teszi a jármű pontosabb irányítását nagy sebességnél, hozzájárul a gyorsabb versenyidőkhöz is.

NORMAL mód

Ez az üzemmód megegyezik a GR Yaris RZ „High performance” felszereltségi szintjének „NORMAL” üzemmódjával.

Rovanperä Edition

DONUT mód

A driftelésben is jeleskedő Rovanperä számára az első és a hátsó kerekek közötti erőelosztás úgy van meghatározva, hogy a driftelés során biztosítható legyen a csúszás közbeni kontroll.

KALLE mód

Ez az üzemmód a kiegészítő állandó sebességű hátsó differenciálmű használatát maximálisan kihasználó vezérlésen keresztül lehetővé teszi a jármű hátsó részének agresszív kilendítését a kanyarba behajtáskor, és a jármű elejének kihúzását kanyarból történő kilépéskor a gázpedál használatával, hozzájárulva ezzel a gyorsabb versenyidőkhöz.

NORMAL mód

Ez az üzemmód megegyezik a GR Yaris RZ „High performance” felszereltségi szintjének „NORMAL” üzemmódjával.

További képek metekintése
Következő lépések