A Párizsi Divathéten debütált a Toyota Aygo X UNDERCOVER
„Ez volt az első alkalom, hogy egy autón dolgozhattam, és mivel a Toyota egy ilyen tekintélyes és innovatív japán márka, mély érzelmi jelentéssel és jelentőséggel bírt. Számomra izgalmas két egymásnak ellentmondó elem vagy világ egyesítése, és mind az anyagok, mind a színek alkalmazása teljesen eltér a ruházati együttműködésektől. A városképek olyan színeket ihlettek, amelyek jellemzőek az UNDERCOVER-re, beleolvadnak a mindennapi életbe, de megkérdőjelezik a konvenciót, ha a felszín alá nézünk, és úgy gondolom, hogy van egy olyan dizájnunk, amely még mindig nagyon UNDERCOVER, miközben harmóniában dolgozik a várossal. Minden nap vezetem a saját autómat, és felismerem a színek jelentőségét.” - árulja el Takahashi.
Az Aygo 2005-ös piacra lépése óta nemcsak a Toyota legelérhetőbb autója Európában, hanem fiatalos és szórakoztató karakterével is megörvendeztette a vásárlókat. Ezek a tulajdonságok sok új stílustudatos európai vásárlót vonzottak a Toyotához. A ferdehátúról crossover felépítésre való átállással a Toyota tervezői Európában egyedülálló érzelmeket szólítottak meg az új Aygo X képében, amelyeket vezetőként, utasként vagy akár csak külső szemlélődőként is át lehet élni.