A világszinten és Magyarországon is piacvezető Toyota nem csupán autóinak kimagasló minőségét, de ügyfelei legmagasabb szintű kiszolgálását is alapértéknek tartja, ami kétségkívül hozzájárul ahhoz, hogy a Toyota rendszerint a megbízhatósági és ügyfélelégedettségi felmérések élén végez. Éppen ezért a Japán autógyártó minden évben kitünteti a legemlékezetesebb ügyfélélményt biztosító európai Toyota márkakereskedéseket. A díjat 2008 óta ítélik oda az ügyfelek visszajelzései alapján, a címet hazánkban egy év kihagyás után ismét elhódító Toyota Koto Autóház pedig európai szinten is egyedülálló eredménnyel büszkélkedhet: az eddigi tizenhat alkalomból nem kevesebb, mint kilencszer találták őt a legjobbnak a magyarországi Toyota ügyfelek. Ez alapján kijelenthető: ma Magyarországon Kaposváron és Nagykanizsán a legjobb Toyota ügyfélnek lenni, a Going Beyond különdíj pedig arról tanúskodik, hogy egész Európában sehol máshol nem fordulnak nagyobb odafigyeléssel a Toyota ügyfelek felé, mint a Toyota Koto Autóház márkakereskedéseiben és márkaszervizeiben.
2023.szeptember 14.
Kilencedik alkalommal bizonyult a legjobb magyarországi Toyota márkakereskedésnek a Toyota Koto Autóház
Az ügyfelek legmagasabb színvonalú kiszolgálása iránti törekvésről tanúskodó elképesztő sikersorozattal büszkélkedhet a Kaposváron és Nagykanizsán is Toyota bemutatótermet és márkaszervizt, emellett Kaposváron Lexus márkaszervizt üzemeltető Toyota Koto Autóház: a Toyota ügyfélelégedettségi felmérésének eredményeképp idén kilencedik alkalommal hozhatta el az Ichiban kiválósági díjat, amelyet most először a Going Beyond különdíjjal is elismertek, ezzel pedig Európa legjobbja lett. Nem véletlenül, hiszen a Toyota Koto Autóház sikersorozata európai szinten is egyedülálló.
Az Ichiban díj
Az Ichiban japánul azt jelenti: “Első Számú”. Ez a neve annak az díjnak, amivel a Toyota a hivatalos Toyota márkakereskedéseket jutalmazza, ha a legmagasabb szinten vívják ki ügyfeleik megbecsülését. Minden évben többezer európai márkakereskedés vetélkedik azért a kitüntetésért, hogy az Ichiban díj elismerésben részesüljön, bebizonyítva elkötelezettségét az ‘Ügyfél az Első!’ szemlélet lehető legmagasabb szintű megvalósítása iránt. A legjobb magyarországi Toyota márkakereskedésnek idén is a Toyota Koto Autóház bizonyult, amely – még leírni is elképesztő – kilencedik alkalommal (2009, 2012, 2015, 2016, 2018, 2019, 2020, 2021, 2023) végzett az élen. Az ezzel európai szinten is egyedülállónak bizonyuló Toyota Koto Autóház 1992 óta, azaz több, mint három évtizede szolgálja ki a Toyota ügyfeleket Kaposváron, 2006 óta pedig már Nagykanizsán is (a két márkakereskedés 2016-ban esett át teljeskörű megújuláson). A több mint 5000 aktív ügyféllel rendelkező, 2018-ban Kaposváron egy Lexus márkaszerviz megnyitására is jogot kapó márkakereskedés neve így már kitörölhetetlenül összeforrott a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálással.
„A Koto Autóház több, mint három évtizede kötelezte el magát a Toyota és a márka ügyfélközpontú üzleti filozófiája mellett. Töretlenül hiszünk abban, hogy az ügyfelek elégedettségének kulcsát a felkészült, elkötelezett és lojális munkatársak, és az ő munkájuknak elismerése, megbecsülése jelenti, még a nehéz időszakokban is. Fontosnak tartjuk, hogy kollégáink tisztában legyenek munkájuk hozzáadott értékével vállalatunk sikereivel. A számukra biztosított folyamatos képzések és fejlődési lehetőség nem csupán ennek a több évtizedes elhivatott munkának az elismerése, de egyben annak záloga is, hogy munkatársaink az iparágban dolgozó legfelkészültebb szakemberek között legyenek, ezt, és az általuk képviselt stabilitást és állandóságot pedig az ügyfeleink bizalmukkal hálálják meg. Ennek az ügyfélbizalomnak a megtestesülése az, hogy európai szinten is egyedülálló módon idén kilencedik alkalommal vehettük át az Ichiban kiválósági díjat. Különleges elismerés, hogy az idei évben nekünk ítélték a Going Beyond különdíjat is, ezzel is elismerve hosszútávon is következetes törekvésünket az ügyfelek a Toyota márkához méltó kiszolgálására. Azon leszünk, hogy ezt a következő évtizedekben is megszolgáljuk.” - fogalmaz a vállalat kilencedik Ichiban díja kapcsán Tóth László, a Koto Autóház tulajdonos-ügyvezetője.
„A Koto Autóház több, mint három évtizede kötelezte el magát a Toyota és a márka ügyfélközpontú üzleti filozófiája mellett. Töretlenül hiszünk abban, hogy az ügyfelek elégedettségének kulcsát a felkészült, elkötelezett és lojális munkatársak, és az ő munkájuknak elismerése, megbecsülése jelenti, még a nehéz időszakokban is. Fontosnak tartjuk, hogy kollégáink tisztában legyenek munkájuk hozzáadott értékével vállalatunk sikereivel. A számukra biztosított folyamatos képzések és fejlődési lehetőség nem csupán ennek a több évtizedes elhivatott munkának az elismerése, de egyben annak záloga is, hogy munkatársaink az iparágban dolgozó legfelkészültebb szakemberek között legyenek, ezt, és az általuk képviselt stabilitást és állandóságot pedig az ügyfeleink bizalmukkal hálálják meg. Ennek az ügyfélbizalomnak a megtestesülése az, hogy európai szinten is egyedülálló módon idén kilencedik alkalommal vehettük át az Ichiban kiválósági díjat. Különleges elismerés, hogy az idei évben nekünk ítélték a Going Beyond különdíjat is, ezzel is elismerve hosszútávon is következetes törekvésünket az ügyfelek a Toyota márkához méltó kiszolgálására. Azon leszünk, hogy ezt a következő évtizedekben is megszolgáljuk.” - fogalmaz a vállalat kilencedik Ichiban díja kapcsán Tóth László, a Koto Autóház tulajdonos-ügyvezetője.
„A piac legszélesebb és legerősebb környezetbarát modellportfoliója, és a részben vagy teljesen elektromos meghajtások (öntöltő hibrid elektromos, plug-in hibrid elektromos, akkumulátoros elektromos, hidrogén üzemanyagcellás elektromos) teljes vertikumát felvonultató multitechnológiás stratégiánk sikerének köszönhetően az elmúlt években a Toyota a pandémia, a chip- és félvezetőhiány, illetve az ukrajnai háború jelentette nehézségek ellenére világszerte és hazánkban is folyamatosan erősítette piaci pozícióját, évek óta őrizve elsőségét világszinten és Magyarországon egyaránt. Ez hazánkban évről évre rekordszintű értékesítéseket jelentett, amely minden korábbinál jobban próbára tette az autóértékesítés és a szerviz szolgáltatások terén dolgozó kollégák felkészültségét és munkabírását, ennek következményeképp pedig az ügyfelek legmagasabb színvonalú kiszolgálása, ha lehet, még inkább felértékelődött. Az Ichiban díjat idén kilencedik, a Going Beyond különdíjat pedig első alkalommal kiérdemlő és ezzel történelmet író Koto Autóház ügyfélközpontú megközelítése még a Toyota kimagaslóan sikeres és elkötelezett hazai márkakereskedői hálózatán belül is példaértékű. Az elismerés a Koto Autóház minden munkatársának közös sikere, az ő kimagasló munkájukat és elkötelezettségüket dicséri, akik így egy igazi példaértkű csapatként különösen büszkék lehetnek az idei év legjobb magyarországi és legjobb európai Toyota márkakereskedése címre." – fogalmaz László Richárd, a Toyota Central Europe magyarországi országigazgatója.