Gyakran ismételt kérdések
- Aktiválás/deaktiválás
- Az alkalmazásról
- Fiók
- Csatlakoztatott Szolgáltatások
- Technikai kérdések
- Toyota Smart Connect
- Migráció
- Távvezérelt szolgáltatások
Autó hozzáadásához vagy koppintson a kezdőlapon az „Autó hozzáadása” lehetőségre, vagy ha van már autója, koppintson a jobb felső sarokban a Garázs ikonjára, a hozzáadás gombra.
Autó eltávolításához lépjen a Garázs felületre, görgessen lefelé, és koppintson az Autó eltávolítása lehetőségre.
Először válassza ki autóját a MyToyota alkalmazásban a Garázs menüponton, majd koppintson a Szolgáltatási központ lehetőségre. Ezután kövesse az utasításokat az autójához elérhető Csatlakoztatott Szolgáltatások aktiválásához.
Amennyiben a Garázsban található csatlakoztatott autók között van egy vagy több olyan, amelyet még nem aktivált, egy üdvözlő képernyőn a Csatlakoztatott Szolgálatások aktiválására vonatkozó felhívást fog látni minden alkalommal, amikor bejelentkezik az alkalmazásba.Ha átugorja ezt a lépést, később is bármikor elvégezheti az aktiválást a fenti lépésekkel.
További információkat a kapcsolódó útmutatóban talál.
Megjegyzés: az aktiválás folyamata során el kell fogadnia a Felhasználási feltételeket és az Adatvédelmi tájékoztatót.
A MyToyota alkalmazás lehetővé teszi a kommunikációt autójával, bárhol is legyen. Könnyen használható, és olyan különleges funkciókat tartalmaz, amelyek a vezetésen túlmutató élményt nyújtanak. Megtervezheti útjait, megtalálhatja, hol parkolta le autóját, tájékoztatja, mikor esedékes autója következő karbantartása, ellenőrizheti az autóra vonatkozó adatokat, és fontos értesítéseket kaphat autójáról, valamint távolról vezérelheti autója klímáját, az ajtókat, a vészvillogókat.
Balról jobbra haladva az 5 ikon a következőket jelenti: Autó – Térkép – Értesítések – Fiók – Támogatás
Aktiválása után az Inkognitó mód minden olyan Szolgáltatásra vonatkozik, amely földrajzi helymeghatározást használ: a full hybrid biztosítás, a használatalapú biztosítás, a Saját autó keresése és Vezetési adatok szolgáltatásokra. Ezek a szolgáltatások nem elérhetők, illetve minőségük és pontosságuk változhat, amíg az Inkognitó mód be van kapcsolva. Az Inkognitó mód a MyToyota alkalmazásban a Garázs menüpont alatt érhető el. A kezdőoldal felső részén koppintson a Garázs, majd az Inkognitó mód lehetőségre. Itt tudja az Inkognitó módot be-, illetve kikapcsolni. Ha autójában Smart Connect rendszer van, az alkalmazáson keresztül csak az Inkognitó mód állapotát láthatja, a be- és kikapcsolás az autó multimédia-rendszerén keresztül történik. Az Inkognitó mód állapota (aktív vagy inaktív) az marad, amire beállította, míg úgy nem dönt, hogy megváltoztatja az állapotát. Az Inkognitó mód aktuális állapotát a MyToyota alkalmazás fiókjában vagy az Ügyfélportálon tekintheti meg.
További információkat a kapcsolódó útmutatóban talál.
A leggyorsabban úgy ellenőrizheti, aktívak-e a Csatlakoztatott Szolgáltatások, hogy ellenőrzi, utolsó útjának az adatai megjelennek-e az alkalmazás kezdőoldalán. Ha bizonytalan, hogy aktívak-e a MyToyota Csatlakoztatott Szolgáltatások, először válassza ki a megfelelő autót a Garázsból, majd koppintson a Szolgáltatási központ lehetőségre. Itt megtekintheti az autójához elérhető összes szolgáltatást, és azt is, melyek vannak aktiválva. Kövesse az instrukciókat az autójához elérhető Csatlakoztatott Szolgáltatások aktiválásához. A Toyota Online aktiválásához csatlakoztassa okostelefonát az autójára Bluetooth vagy Wi-Fi segítségével, majd koppintson a Beállítások fülre. Itt koppintson az Online fülre, majd a Toyota Online fülre, és válasszon ki egy létező fiókot. Ezután adja meg a MyToyota belépési adatait. Adatainak megadásával kezdetét veszi a 3 éven át díjmentes szolgáltatás. Az Ügyfélportálon ellenőrizheti a Multimédia előfizetésének lejárati dátumát. Ha nincs fiókja, létrehozhat egyet közvetlenül az autójában az Új fiók opciót választva. A Toyota Smart Connecttel felszerelt autókban könnyen beolvashatja a MyToyota alkalmazással a fejegységen generált QR-kódot, vagy kézi bevitellel is megadhatja az alkalmazásban. Ezután aktiválja az Okos Szolgáltatásokat a Szolgáltatási központban a MyToyota alkalmazásban.
További információkat a kapcsolódó útmutatóban talál.
Azért kérjük, hogy látogasson el a márkakereskedőjéhez, mert a Toyota számára elsődleges fontosságú az ügyfelei személyes adatainak a védelme.
- Törölje a felhasználói profilt a multimédia fejegységéből. A fiókját ne törölje, ugyanis minden Toyota, amit a jövőben esetleg vásárolni fog, hozzáadható a fiókjához. Ne felejtse tájékoztatni az új tulajdonost, hogy az autóhoz használhatók a Csatlakoztatott Szolgáltatások.
A Csatlakoztatott Szolgáltatások 10 éven keresztül minden olyan Toyota megvásárlásával együtt jár, amely kompatibilis bármely Csatlakoztatott Szolgáltatások funkcióval. A Smart Connecttel felszerelt modellekhez a Csatlakoztatott Szolgáltatások 4 éven keresztül járnak.
Igen, bizonyos modellek esetén távolról nyithatja vagy zárhatja az ajtókat az alkalmazás segítségével. A Távvezérelt kártya részben találja a nyitás/zárás gombot.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy:
- az autót nem tudja bezárni, ha bármelyik ajtó nyitva van, vagy az intelligens kulcs az autóban van,
- az autót nem tudja kinyitni, ha a riasztó be van kapcsolva, vagy az autót fizikai kulccsal, manuálisan zárták be.
Az egyes modellekhez elérhető funkciókkal kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba hivatalos márkakereskedéssel, vagy ellenőrizze a Toyota/Lexus helyi weboldalát.
A MyToyota alkalmazásban lépjen a Távvezérelt szolgáltatások kártyára. A Vészvillogóra koppintva működésbe hozhatja az autó vészvillogóját, hogy könnyen megtalálja az autóját.
A vészvillogó 60 másodpercen át működik. 60 másodperc elteltével ismét működésbe hozhatja a Vészvillogó funkciót. Az egyes modellekhez elérhető funkciókkal kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba hivatalos márkakereskedéssel, vagy ellenőrizze a Toyota/Lexus helyi weboldalát.
Minden új Toyotához 3 éven* keresztül ingyenes a térképfrissítés (Map Care-előfizetés) a navigációs rendszerhez, valamint egyéb szolgáltatások, többek között
• Valós idejű forgalmi adatok
• Coyote (ahol elérhető) vagy Cyclops figyelmeztetés sebességmérő kamerára
• Google Street View (ahol elérhető)
• POI-adatbázis
• Üzemanyag
• Parkolás
• Időjárás.
További információkat a kapcsolódó útmutatóban talál.
*Amennyiben autójában MM21 található, 4 év.
• valós idejű forgalmi információk,
• figyelmeztetés sebességmérő kamerákra,
• Google Street View (ha elérhető),
• POI,
• üzemanyagárak,
• parkolóhelyek,
• időjárás.
(Ezen szolgáltatások elérhetősége a modelltől és felszereltségétől függ. Kérjük, ellenőrizze márkakereskedőjével, hogy melyek érhetők el az Ön autójához.)
* MM21 és Toyota Smart Connect esetén 7 éven át tartó ingyenes térképfrissítés képezi az ajánlatot.
Az Ügyfélportálon keresztül elért e-Bolt áruházban vásárolhatja meg a Multimédia szolgáltatásait. Az e-Bolt áruház Megvásárolva fülén ellenőrizheti meglévő előfizetéseinek az állapotát. Itt láthatja azt is, mely előfizetések aktívak, és mennyi ideig élnek még. Ha autója multimédia-rendszerén keresztül lép az e-Bolt alkalmazásba, letölthet olyan szolgáltatásokat, mint például a Coyote. Az e-Bolt áruházat a Menüből az alkalmazásokhoz lépve és a Fedélzet lehetőséget választva találhatja meg.
1. A MyToyota alkalmazással mobileszközén: először regisztráljon, majd jelentkezzen be az autójába.
2. Az autó multimédia-rendszerének Online menüpontján: el kell fogadnia a Felhasználási feltételeket 14 napon belül az Ügyfélportálon (ez a lehetőség csak az MM21 generáció előtti multimédia-rendszerek esetén áll fenn).
3. Az Ügyfélportálon: miután a webportálon létrehozott egy fiókot, bejelentkezhet a multimédia-rendszerbe a belépési adataival.
További információkat a kapcsolódó útmutatóban talál.
További információkat a kapcsolódó útmutatóban talál.
Kérjük, vegye figyelembe:
• A Coyote nem érhető el a Smart Connecttel felszerelt autókhoz.
• A Coyote csak az után használható, hogy megtett 200 km-t az autójával.
• Franciaországban, Belgiumban és Luxemburgban a felhasználók díjmentesen kapják a Coyote szolgáltatást a Map Care csomag részeként (az első 3 év 200 km megtétele után indul).
• Minden egyéb országban az ügyfelek az Ügyfélportálon keresztül az e-Bolt áruházban vásárolhatják meg a Coyote előfizetést.
https://www.apple.com/ios/carplay/available-models/
*Ha Android-eszköze Android 10 rendszernél régebbi
Az Úti céljaim funkcióval felkészülhet előzetesen az utazására: mobileszközén kikeresheti az útvonalat, és elküldheti az autójának. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ehhez fedélzeti navigációs funkciók szükségesek, valamint MyToyota-fiók, amelyhez hozzá van rendelve az autója. Az Úti céljaim szolgáltatás alapértelmezetten elérhető minden fedélzeti navigációval felszerelt autóhoz, de a felhasználónak aktiválnia kell az Okos Szolgáltatásokat, hogy kiaknázza a szolgáltatás előnyeit.
További információkat a kapcsolódó útmutatóban talál.
Az autójába beülve ellenőrizze, hogy van Wi-Fi kapcsolat (a legkönnyebben az okostelefonja Bluetooth-kapcsolatával létesítheti). Amennyiben létrejött az internetkapcsolat az autójában, letöltheti az utazást.
Az előre megtervezett utat a Kedvencek/Kedvenc úti célok menüponton találja meg a multimédia-egységben.
További információkat a kapcsolódó útmutatóban talál.
Bizonyos modellekben a Távvezérelt klíma távolról bekapcsolható a MyToyota alkalmazással, hogy az autó utasterét kényelmes hőmérsékletre hűtse/fűtse. A Távvezérelt klíma kártyáról tudja indítani a Távvezérelt klímát, ami 10 percen át működik. A Távvezérelt klíma bekapcsolása után a MyToyota alkalmazás mutatja, mennyi idő van még hátra. A Távvezérelt klíma kétszer indítható be (2x10 percre).
Ne feledje, hogy az Egyszerű távvezérelt klíma bekapcsolásakor néhány autó benzinmotorja is beindul, és ezzel a legutolsó út alkalmával használt beállítások (mielőtt a motort leállították) szintén aktiválódnak (pl. beállított hőmérséklet, ülésfűtés, rádió stb.)
Bizonyos modellekben a Távvezérelt klímának fejlettebb funkciói is vannak, például:
- távolról vezérelhető ülésszellőztetés, ülésfűtés, kormányfűtés és jégmentesítés,
- a Távvezérelt klíma időzítése: döntse el előre, mikor szeretné az utasteret lehűteni vagy felmelegíteni.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy jogi korlátozások miatt az alap Távvezérelt klíma nem érhető el a belső égésű motorral szerelt és hybrid modelleken Ausztriában. A tisztán elektromos járművekben és plug-in elektromos járművekben elérhető Ausztriában is a Távvezérelt klíma.
A tisztán elektromos és plug-in elektromos járművekben legalább 20 vagy 30%-os akkumulátortöltöttség szükséges a légkondicionáló működtetéséhez.
-10 °C külső hőmérséklet alatt a Távvezérelt klíma nem működik a plug-in elektromos járművekben.
A funkciók modellenkénti elérhetőségéről hivatalos márkakereskedőjétől vagy a helyi Toyota/Lexus weboldalon tudhat meg többet.
- ablak(ok) nyitva maradtak,
- ajtók nincsenek bezárva,
- ajtó nyitva maradt,
- csomagtartófedél nyitva maradt,
- vészvillogó bekapcsolva maradt,
- motorháztető nyitva maradt,
- napfénytető nyitva maradt,
- fényszóró bekapcsolva maradt,
- figyelmeztető lámpák,
- figyelmeztetés hátsó ülésre.
Nem minden autó képes ilyen push értesítéseket küldeni. Kérjük, autója ilyen irányú képessége felől érdeklődjön márkakereskedőjétől.
A push értesítések határozatlan ideig megtekinthetők az alkalmazás képernyőjének alsó részén található Értesítések fülre kattinva.
Lépjen a Szolgáltatások irányítópultjára, és válassza a Hybrid vezetési tréner (hybrid autó esetén) vagy az EV tréner (tisztán elektromos autó esetén), vagy a Vezetési adatok (nem elektromos autók esetén) lehetőséget. Válassza ki a Minden út fület, ahol megtekintheti előző útjait, és az egyik útjára koppintva az adott út adatainak elemzését is. Utolsó útjának részleteit a Kezdőlap irányítópultján is megtekintheti.
- 15.0 vagy újabb verziójú rendszert futtató iOS eszközök,
- 7.0 vagy újabb verziójú rendszert futtató Android eszközök a Huawei márkán kívül (a Huawei 2021 júniusában kiadta saját HarmonyOS operációs rendszerét).
További információkat a kapcsolódó útmutatóban talál.
További információkat a kapcsolódó útmutatóban talál.
Ha Android-eszköze Android 10 rendszernél régebbi rendszert futtat, először telepítenie kell az Android Auto alkalmazást.
Az Android Auto vezeték nélküli használata az Android 11 rendszertől kezdődően támogatott.
További információkat a kapcsolódó útmutatóban talál.
Manuálisan is frissítheti a rendszerét: töltse le a frissítéseket a MyToyota e-Bolt áruházból, másolja USB-eszközre, és helyezze be autójába.
További információkat a kapcsolódó útmutatóban talál.
Ezek az autók tartalmazzák a Toyota Smart Connectet, legújabb és legfejlettebb multimédia- és csatlakoztatási rendszerünket. Ennek az eszköznek a további csatlakoztatottsági funkciói még további kényelmi és vezérlési lehetőségeket (pl. ajtók zárása/nyitása, vészvillogó felkapcsolása, távvezérelt klíma) nyújtanak. A Toyota Smart Connect jelenleg csak az új Yarisban és Yaris Crossban érhető el.
A Toyota Smart Connect további, magasabb szintű kényelmet és vezérlést (pl. ajtók zárása/nyitása, vészvillogó bekapcsolása, klíma távvezérlése stb.) biztosító csatlakoztatási funkciókat is támogat.
Nem, használhatja a meglévő, az előző alkalmazáshoz használt belépési adatait.
- Előfordulhat, hogy autója nem támogatja néhány vagy az összes távvezérelt szolgáltatást. Ennek ellenőrzésére, kérjük, lépjen kapcsolatba márkakereskedőjével.
- Előfordulhat, hogy nem fizetett elő a távvezérelt szolgáltatásokra.
- Amennyiben az autóját több mint 9 napig nem használta, az autó alvó üzemmódba léphetett az akkumulátor élettartamának védelme érdekében. Kérjük, indítsa be autója motorját.
- Ellenőrizze, hogy minden feltétel adott: az autók zárva vannak, a motorháztető zárva van, az intelligens kulcs nincs az autóban.
- Plug-in hybrid vagy tisztán elektromos autója van, amelyben nem indul a Távvezérelt klíma? Az EV-akkumulátor töltöttsége 30% vagy 20% alatt lehet (modelltől függően). Ebben az esetben az akkumulátor töltése szükséges.
- Plug-in hybrid autója van, amelyben nem indul a Távvezérelt klíma? A Távvezérelt klíma nem működik, ha a külső hőmérséklet -10 °C alatt van.