A világszinten és Magyarországon is piacvezető Toyota nem csupán autóinak kimagasló minőségét, de ügyfelei legmagasabb szintű kiszolgálását is alapértéknek tartja, ami kétségkívül hozzájárul ahhoz, hogy a Toyota rendszerint a megbízhatósági és ügyfélelégedettségi felmérések élén végez. Éppen ezért a Japán autógyártó minden évben kitünteti a legemlékezetesebb ügyfélélményt biztosító európai Toyota márkakereskedéseket. A díjat 2008 óta ítélik oda az ügyfelek visszajelzései alapján, a címet hazánkban egy év kihagyás után ismét elhódító Toyota Koto Autóház pedig európai szinten is egyedülálló eredménnyel büszkélkedhet: az eddigi tizenhat alkalomból nem kevesebb, mint kilencszer találták őt a legjobbnak a magyarországi Toyota ügyfelek. Ez alapján kijelenthető: ma Magyarországon Kaposváron és Nagykanizsán a legjobb Toyota ügyfélnek lenni, a Going Beyond különdíj pedig arról tanúskodik, hogy egész Európában sehol máshol nem fordulnak nagyobb odafigyeléssel a Toyota ügyfelek felé, mint a Toyota Koto Autóház márkakereskedéseiben és márkaszervizeiben.